padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Cerpen Pautan Berkubur?

Cerpen Pautan Berkubur?

/ September 17, 2010 /
Selamat Datang Ke padinno.com


Pernah tak korang terbaca tentang Cerpen Pautan : Aku Anak Derhaka? Mungkin segelintir antara kamu, kamu dan kamu juga pernah terbaca, dan mungkin juga ada yang tak pernah baca langsung.

cerpen anak derhaka

Cerpen Pautan : Aku Anak Derhaka ini merupakan sebuah projek yang di ilhamkan oleh seorang rakan blogger kita ni, yang menggelarkan dirinya Sop. Projek ini banyak tujuan dan manfaat, dan jika korang nak mengetahui lebih lanjut boleh baca di sini.


Setakat ini, Cerpen Pautan : Aku Anak Derhaka memasuki siri ke- 7, dan menunggu sambungan untuk siri ke - 8. Kalau korang nak tengok dan baca Siri 1 hingga siri 7, boleh tengok sini.


Antara syarat dan peraturan yang di tetapkan oleh Sop ialah, mesti bersambung dari cerita sebelumnya, memasukkan link sebelum dan selepas.. Selepas? ha, maksudnya, bila seseorang dah menyiapkan tugasan ni, dia perlu memilih samada ingin menamatkan cerita atau perlu menamakan seorang lagi blogger untuk sambungan siri berikutnya.


Aku di beri kepercayaan untuk menyambung Cerpen Pautan : Aku Anak Derhaka Siri ke 7, dan walaupun aku agak terlewat menyambung tapi Alhamdulillah Sop masih terima hehe, aku risau jugak Sop labelkan aku blogger sombong ke, apa - apa gelaran lagi lah.. dan di akhir perenggan tu, aku linkkan Kak Cabai untuk sambungan siri 8.


Aku dah bagitau menerusi blog entri, tinggalkan pesanan di shoutmix, mahupun menggunakan sistem pesanan ringkas, tapi nampaknya dah 3 bulan Kak Cabai tak berkesempatan untuk menyambung cerita tu. Mungkin Kak Cabai sibuk dengan kehidupan dan bisnes akak.


Apa pun, aku tak mahu Cerpen Pautan : Aku Anak Derhaka ini berkubur. Jadi di kesempatan ini, aku ingin menamakan seorang lagi blogger, yang kian meningkat naik, Cik Tom. Aku harapkan Cik Tom boleh menyiapkan siri ke 8 ni, terpulang samada nak tamatkan, atau nak namakan orang lain lagi.


Sekian, aku rasa itu sahaja untuk kali ini. Kepada Sop, minta maaf sebab tunggu terlalu lama..


Terima Kasih ~ Datang Lagi

0 comments:

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap