padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Busana Jamilah : Art of Fashion

Busana Jamilah : Art of Fashion

/ September 4, 2010 /
Selamat Datang ke padinno.com


Blog entri kali adalah kesinambungan daripada entri sebelum ini, iaitu menjelang hari raya. Ha, macamana persiapan setakat ni? Aku sempat bertanyakan beberapa blogger di luar sana dan rata - rata mengatakan persiapan ala kadar sahaja, meraikan anak - anak je, ye aku juga setuju pernyataan tu.


Tapi, yelah ala kadar pun, tapi janganlah sampai di hari kemenangan tu serba - serbi kekurangan kan, maksud aku rumah di biar berselerak, kuih muih pun takde, dan pakaian pulak lusuh dan tak terurus. Tak salah kalau kita nak berpakaian baru, berpakaian cantik dan menghidangkan sedikit rezeki pada tetamu hehe


Berbalik pada pakaian tadi, kaum hawa biasanya tidak dapat tidak mesti mengenakan persalinan baru di hari raya. Hehe, adik beradik aku sendiri macam tu, walaupun taklah banyak, tapi sekurang - kurangnya hari pertama dengan persalinan terbaru.


Jadi, pada sesiapa yang masih belum ada lagi, dengan hari raya semakin hampir, cepat - cepatlah beli hehe, banyak je jualan kan sekarang, mana tahu di akhir - akhir garisan ni harga mungkin lebih berpatutan ekekee.. Bermacam - macam jenis baju, fesyen, corak dan pelbagai lagilah.


Seisapa yang berada sekitar Johor Bahru, hehe bolehlah berkunjung ke Butik Busana Jamilah di Festive Street Mall, Danga Bay, ataupun booth sementara di Plaza Angsana, Tingkat 2. Kalau nak tengok - tengok koleksi tudung, baju kurung bolehla layari laman Busana Jamilah.


Hehe, persiapan aku? Emm, ala kadar jugak la, sepasang baju melayu.. dan persediaan duit raya pun sikit je, yelah yang penting dapat cuti agak banyak juga, bolehlah kesempatan tu aku gunakan untuk menjenguk rakan taulan di kampung, cikgu - cikgu aku dulu hehe InsyaAllah..

Update : Lokasi bisnes Plaza Angsana,L4-3, Jalan Skudai


Oklah, sekian saja kali ini Terima Kasih ~ Datang Lagi

0 comments:

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap