padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » ANUGERAH TERHORMAT BLOGGER 2010

ANUGERAH TERHORMAT BLOGGER 2010

/ March 25, 2010 /
Dalam mengharungi sehari - hari yang kunjung tiba nih.. bermacam - macam perkara yang kadang - kadang merimaskan kepala otak nih.. Mengikut rahsia tarikh lahir yang di singkap oleh abang sharimi, aku nih dalam kategori orang yang suka buat kerja, tapi lebih sukakan masa rehat yang lama.. kiki.. tapi tu lah, sebenarnya kerja apa pun yang kita kerjakan, mesti ada stress.. yang penting, bagaimana kita menghadapinya..

Dalam dok tension je.. sambil godek - godek blog yang bersalji nih.. ada jugak yang meng'hepi'kan aku..

ei sekali dapat 'anugerah terhormat Top blogger 2010' tu.. Happy bangat gue.. Terima kaseh Red Linda.. haha
Sebagai tanda gembira.. aku pun nak berkongsi kegembiraan aku dengan kawan - kawan lain.. nah, ambik award nih..
LadyGigi
Qistinanur.blogspot.com
umm.. terimalah award ni dengan hati yang gembira seadanya.. hehe

2 comments:

{ ijad } on: 21:01 said...

cantik award ya..

{ padin } on: 21:22 said...

ahah.. thanx.. lupa la nak tag kat ijad.. hee alang - alang ni aku awardkan jugak kat blog ijad.. terimalah ya.. kiki

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap