padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Ouhh Lebatnya Hujan

Ouhh Lebatnya Hujan

/ October 4, 2010 /

Selamat Datang Ke padinno.com


Emm.. tak sangka ada jugak yang menerima hasil lukisan tangan kidal aku ni, hehe.. Yelah, bukan senang benda yang kita buat tu di terima orang lain. Dan aku cuba untuk upload gambar beberapa teknik melukis yang pernah aku bukukan satu masa dulu.


Ralit sangat scan gambar - gambar tu, sedar - sedar jam dah 5.05 petang. Masa untuk pulang! Tapi, apakan daya, bila aku selak tabir jendela, ouhh lebatnya hujan!! Terbantut la hasrat nak balik awal.. Kenapa? hehe..



Ha, ini je yang aku ada. Kebetulan, baju hujan pun lupa pulak nak bawak. Lama jugak la aku melangut, termenung depan surau department aku.. Kot la hujan reda awal, boleh balik awal sikit. Alahai, makin lama, makin lebat pulak..


hujan lebat

Sambil aku termenung tuh, aku teringat 2 perkara. Perkara yang aku tak perasan langsung, tapi mungkin membuatkan aku berfikir dan terus berfikir, dan mengambil tindakan yang wajar. Adakah perkara itu berkaitan dengan hujan? Atau berkait rapat dengan balik awal? Ah.. asyik nak berteka teki je.

parking
Haha, kenapa kotak pos tu ada nama aku? Bila masa pulak aku beli tanah dan rumah? Dan, adakah kawasan parkir itu khas untuk Mitsubishi Lancer, Honda Civic FD atau Waja Iras Lancer? Banyaknya persoalan. Tanda tanya. Teka - teki.


Mungkin, dah tiba masa aku serius dalam memikirkan masa depan. Mungkin, aku perlukan sebuah kereta. Kereta untuk aku isi dalam ruang yang di kosongkan itu. Kereta untuk aku berlindung dari kebasahan, kereta untuk memudahkan aku bergerak.


Cett, dah 7 malam!! Ah, dari pening kepala pikir benda ni, baik aku balik rumah, pekena secawan kopi o, perghhhh....


Ouhh lebatnya hujan!!! Redah je lah...


Terima Kasih ~ Datang Lagi

0 comments:

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap