padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Tahniah Dr Hafidzah

Tahniah Dr Hafidzah

/ August 17, 2010 /
Selamat Datang ke padinno.com



Ehemm Salam buat pengunjung yang masih dan terus setia bersama padinno.com. Salam Ramadhan juga aku ucapkan, mudah mudahan kita terus dapat menghayati perjuangan Ramadhan.. Agak jelas untuk bulan ini, aku kurang mempersembahkan artikel atau nota terbaru untuk kalian.



Namun, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan sekalung tahniah dan penghargaan pada Dr Nur Hafidzah Abd Rauf kerana telah berjaya menamatkan pengajian sekaligus menjadi seorang doktor di salah sebuah hospital di negara ini.

Dr Hafidzah

Segala perit jerih yang di lalui, cabaran pembelajaran yang di tempuhi sedikit sebanyak telah terbayar dengan kejayaan ini. Sebagai seorang kawan yang pernah bersekolah dengan Dr, seharusnya aku turut berasa bangga dengan kejayaan Dr.



Sebagai nota ringkas, aku ingin dedikasikan blog entri yang ke enam bulan Ogos ni untuk beliau. Pada sesiapa yang belum kenal siapa gerangan wanita hebat ini, boleh rujuk artikel ini.



Mengimbau kenangan di bangku sekolah dulu, banyak juga kenangan manis yang kami ciptakan bersama, antaranya menjadi ikon pelajar cemerlang, hehe dan juga di kaitkan dengan satu skandal hehe ape da skandal masa sekolah menengah.. Tak lupa juga, kami sering berutus surat hehe (zaman bila ni berutus - utus surat nihh) hahaha



Tapi tu lah, dek mengejar kerjaya, kami masing - masing membawa haluan sendiri dan sekarang ni dia dah jadi doktor pun ekekee.. Masa SPM, Hafidzah di umumkan sebagai pelajar terbaik dengan keputusan 11A.. Full House tuh!! ekekee.. Aku? hehe Rujuk sini derr..



Emm, aku rasa cukup setakat ni je kot.. Dalam hati, aku masih berharap dapat berjumpa kenalan lama aku ni hehe mesti banyak je cerita yang nak di kongsikan.. Haha mana lah tahu masih single ke, boleh la mengulang sejarah lampau... hehe



OK, aku rasa itu je, sekian dari aku - sedang berkursus di ILKM, Jawi, Penang selama 2 minggu

korang doakan aku lulus untuk peperiksaan di akhir kursus ni hehe..


Terima Kasih ~ Datang Lagi

20 comments:

{ Afiq } on: 06:02 said...

salam padin,hehehe skandal lame yerr? haha siap berutus surat lagi..ekeke
pe2 pun thniah untuk Dr..da Dr tu..bestnye ko din ade member Dr..aq pn mmber ngn de leh x? :D

{ padin } on: 06:05 said...

hehe Fiq bole je ekekee.. hehe tumpang bannga je Fiq diri sendiri nak jadik Dr jauh la dari mimpi ekekee

{ Penulis Setia } on: 06:57 said...

tahniahhh!!! ;)

{ dunspeak♥ } on: 10:08 said...

semoga padin lulus cemerlang :)

{ padin } on: 13:46 said...

Penulis Setia : errkk tahniah kat Dr ek? hehe ok,

CikBelog : hehe thanx darling ekekee

{ Lagenda } on: 13:59 said...

bila la plak mak dah grade jd Dr tu huh?? JAUH PANGGANG DARI API.huhuhu..

{ RastaMat } on: 14:21 said...

Kekaseh lama...
hahaha...

Aku ingat ko buat kursus kawen kat penang...
wakakakaka...

Semoga berjaya padin...

{ Mankete } on: 16:22 said...

ehem..semoga kisah lama berulang kembali..

eh takde siapa yg jeles ke..hahhaha
saja gurau ptg2 ramdhan ni.. perut lapar la katakan ekeke

{ padin } on: 16:39 said...

Mak : di mana ada kemahuan di situ ad jalan ekeekek, tak mustahil suatu hari nanti kan mak,

RastaMat : haha kursus kawen? hehe nnt aku gi berdua la Mat

Mankete : hehe xde sape yg nak jeles aih mankete ekekee

{ RastaMat } on: 17:58 said...

Mane hana??
kenape die tak datang komen kat sini??
hehehe...

{ belalang hijau } on: 18:03 said...

agak sejarah mungkin berulang atau tidak???

jeng3x...huhuhu

{ padin } on: 18:36 said...

Mat : hehe dia xdtg baca lg tu hehe

Belalang : Apa pon bole jadi hehe, doakan yg terbaik utk aku,

{ gdoupt_monster71 } on: 01:17 said...

minta doktor tgk diabetes jb leh? heee oh ni doktor nye ye

{ padin } on: 06:08 said...

Hehe Jeman ekekee nak cek apa pon bole tapi tunggu giliran le ekekee

{ miszTERRA_SF_ } on: 11:18 said...

thniah kt dr yg come+ayu :)
skandal yea.. ehem2

{ ejum } on: 16:59 said...

padin..salam ucapan tahniah untuk dr skandal..

{ etomyam } on: 22:12 said...

tahniah dan good luck juga, semoga dapat menyumbang sesuatu untuk generasi kita semua ...wah patriotik la pulak rasanya hehe

{ padin } on: 23:46 said...

Terra : hehe terima kasih (jawab bagi pihak Dr)

Ejum : hehe jangan di buat lagu Dr scandal plak dahla ekeke

Etomyam : thanx bro hehe

{ Tomato Gurl's Life } on: 23:47 said...

tahniad dr...wlpn xkenal...huhu

{ padin } on: 01:52 said...

hehe sape2 pon xkenal Dr ni melainkan aku ekekee

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap