padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Kursus Induksi Kumpulan 1

Kursus Induksi Kumpulan 1

/ August 24, 2010 /
Selamat Datang ke padinno.com


Salam kepada semua pengunjung huhu.. seperti yang aku pernah bagitau dalam blog entri Tahniah Dr Hafidzah, aku sedang mengikuti Kursus Induksi Kumpulan 1 Siri 4/2010 di Institut Latihan Kecemerlangan MARA, Jawi Penang yang berlangsung sepanjang 16 - 26 Ogos.


Huhu kursus ni merupakan salah satu perkara wajib sebelum di sahkan jawatan dalam perkhidmatan awam. Siapa yang menjawat jawatan awam, mesti dah melalui kursus ni.. Aku baru je nak bertapak hehe..


Memang mencabar juga kalau nak di ikutkan, sesi ceramah yang padat, di tambah pula dalam mood puasa, tapi aku tetap positif yang puasa bukan penghalang untuk melakukan sebarang kerja kan, cuma biasalah, aku juga manusia biasa yang bayak kelemahan.


Bukan aku nak mensabotaj diri sendiri, tapi tu lah hakikatnya. Di sebabkan kekurangan air, dan tinggal di bilik yang berhawa dingin, menyebabkan kulit aku kering dan merekah umpama sisik ular lagaknya huhu


Apa pun, bukan itu tujuan aku menulis blog entri ni, cuma aku nak meminta jasa baik rakan - rakan pengunjung sekalian mendoakan aku supaya dapat menjawab dengan tenang soalan peperiksaan di hari terakhir program.


Mudah -mudahan, aku berjaya melepasi peringkat pertama ni, dan seterusnya, demi perjalanan karier yang baik untuk aku.. okeh la aku rasa sampai di sini saja, banyak perkara yang aku masih perlukan tumpuan.. sekian


Terima Kasih ~ Datang Lagi

16 comments:

{ RastaMat } on: 03:17 said...

Aku mewakili Geng Pengopi ingin mengucapkan Selamat Maju Jaya kepada tuan kedai kopi..
Semoga Berjaya Menjawab Soalan Peperiksaan dengan jayanya..
InsyaAllah..
Amin...


memandai jek aku nak wakilkan sume geng kopi..hehe..

{ Chaon Cornerz } on: 07:03 said...

gudluck padin... 0o0o kursus nie la yang cakap aritue.. selamat bermotivasi padin.. =)

{ Lagenda } on: 10:31 said...

Gud luck bebeh..mak doakan ko akan tenang ati & terang ati nak menjwp tu kang!

{ GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr } on: 11:50 said...

selamat berjaya..

jawab dengan tenang ok?

=)

{ padin } on: 14:48 said...

RastaMat, Cha'on, Mak dan Gadis = Thanx

{ Azmi } on: 20:29 said...

insylh bolehnya bro....
usaha lagi....

{ tehr } on: 21:33 said...

selamat berkursus bro
eh, masa jawap soalan nanti takleh meniru ke?

good luck bro
selamat puasa & raya

{ Puteri Dyla Qistina } on: 21:42 said...

salam mesra dari warkah bonda :)

jemput singgah ke teratak dyla ya? ada blog award untuk kamu dan padinno :)

slam ramdhan :)

{ Amyna } on: 23:17 said...

Pengucapan awam macama mana?dah lepas ehh. Apapun semoga berjaya ya pren.. InsyaAllah :)

{ M a W a D D a H } on: 00:21 said...

gud luck padin...jawab leklok erk exam tue...tarik nafas dulu sebelum jawab...hihihi...

{ padin } on: 00:58 said...

Terima kasih atas sokongan semua hehe,

{ miszTERRA_SF_ } on: 11:14 said...

all da bez.. insyaAllah u'll doing fine :)

{ Yunus Badawi } on: 13:08 said...

Selamat berkursus. Org kerja gomen ni banyak kursus. Kerja swasta yg sykt besar pun boleh tahan jugak. Tapi kalau sykt kecil atau kerja sendiri, kirim salamlah nak pergi kursus huhuhu

{ padin } on: 15:13 said...

Yunus : hehe yelah, kursus tu bagus utk memantapkan integriti sebagai penjawat awam, tp cuma yg kite dgr sekarang yg pecah amanah, dll tu mungkin kurang penghayatan masa kursus tu

mudah2an aku tak menyimpang mcm tu juga,

{ Mankete } on: 00:34 said...

Salam din, good luck for u bro, harap semua berjalan lancar ..aminn

{ padin } on: 05:34 said...

tenkiu mankete

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap