padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Tahniah, Kawan!!

Tahniah, Kawan!!

/ October 16, 2011 /
Bagaimana cuti hujung minggu anda pada kali ini? Berkelah bersama keluarga? Atau membeli belah bersama sahabat handai? Atau sekadar menghabiskan masa di atas katil... walau apa pun aktiviti anda, di harapkan anda kekal ceria dan menikmati hari cuti dengan tenang. Kalau yang kena kerja, uhmm takpelah rezeki tu kan.


Hujung minggu lalu, aku bercuti di Kuantan untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan aku semasa di universiti. Kesempatan ini juga di manfaatkan untuk pengumpulan semula kawan - kawan lama yang lain, 3 orang dari Shah Alam, 1 dari Terengganu, 1 dari Temerloh,1 dari Kuantan (kalau tak datang memang aku tebas kepala kau hahahaa) dan 2 lagi bersama aku dari Johor Bahru.


Tiada apa yang dapat aku ucapkan selain kalungan Tahniah buat kamu, Abd Rahim Md Tahir!! hahaa.. Moga, ikatan ini sebagai tanda cinta korang berdua dan aku doakan selamat melayari hidup berumahtangga dan bahagia ke akhir hayat.

majlis kahwin Rahim
Hehe, 3 dara pingintan masih solo, ada berani nak cuba? hahaa

gambar rahim kahwin
Aku suka gambar ni Rahim! Suka guling - guling hahahaha

Itu sahaja untuk entri ini. Aku rasa, aku dah mula suka dengan Bandar Kuantan. He He He..

0 comments:

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap