padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » Rindu

Rindu

/ October 30, 2011 /
Hujung minggu macam ni, jarang - jarang aku bangun tidur awal, hahahh.. Kalau tak tegak matahari atas kepala, belum cukup ummph kata orang. Entah bila nak kikis tabiat ni aku pun tak pasti, kalau di kampung memang dah panas telinga di bebel mak dan abah.


Pagi ini, lepas Subuh, perasaan aku tiba - tiba sebak. Aku teringat arwah kakak aku. Aku rindu padanya. Banyak aku berhutang dengan dia. Kali terakhir aku bersama arwah ialah Aidilfitri 2008, dan yang paling aku kesal, aku tak sempat jumpa arwah sejurus bersalin anak ketiga.

bunga dahlia
Di sebabkan terlalu banyak perkara - assignment dan final year projek, aku menangguhkan dulu kehadiran aku untuk menyambut anak saudara yang ketiga tu, tak sangka bila aku ke Penang, aku hanya sempat melihat tubuh tak bernyawa je.


Entahla.. Aku rindu gurauannya. Aku rindu nasihat - nasihatnya. Sebagai kakak sulung, memang banyak perkara yang sudah di laluinya, dan banyak memberi panduan kepada aku.




Di saat ini, anda ada rindukan sesiapa?

0 comments:

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap