padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » Berotak Lembu

Berotak Lembu

/ October 27, 2011 /
Masuk yang ini, dah 3 kali aku draf, edit dan delete. Draf, edit dan delete! haihh, bila nak siap entri kalau macam ni. Umm, takpe yang ini aku tulis je takde edit - edit dah. hahahh.. Tengok macamana pulak hasilnya.


Aku kurang puas hati bila ada manusia yang di beri anugerah, kira pandai sikitlah berbanding orang lain, edit gambar Stadium Shah Alam (SSA) jadi kandang lembu. Apa salah stadium tuh? Isunya sekarang ni, tiket bola harga mahal - aku faham. Final di SSA, tapi bukan Selangor yang main - aku faham. Rumput dah tak cantik - aku faham. Tapi kenapa jadi kandang lembu?


Tak kisah la siapa pun yang edit gambar tu, boleh jadi orang Selangor sendiri (tapi memang tak mungkin la), tapi kenapa jadi kandang lembu? Kalau buruk sangat stadium tu, roboh kan jelah, tak perlu nak hina macam tu sekali. Kalau nak tunjuk perasaan ke, tak puas hati ke, tak perlu nak buat tu semua. Atau pun orang yang buat tu bukan orang, mungkin dari keluarga lembu?

stadium shah alam
Buruk ke, cantik ke, aku bangga stadium nih.. Takde plak aku nak kutuk stadium negeri lain

Kaji semula, kenapa perlawanan akhir di adakan di Shah Alam? Kenapa tidak diadakan di bukit Jalil? Kenapa tidak di stadium negeri yang lain? Ada jawapan dan fakta sebenar? Yang dok kata, orang FAM ada syer kuat dengan SSA, apa bukti? 30,000 tiket habis di jual, dah menyalak kata tak cukup, nak lagi tiket. Stadium mana yang boleh tampung 60,000, 70,000, 80,000 penyokong, tanpa perlu duduk bersesak - sesak?


Inilah sikap yang sebenarnya susah nak di kikis. Kalau kekurangan itu bukan dari pihak diri sendiri, tak bagi peluang langsung, selagi boleh di kata, di tekan, kutuk sampai rapat tuh! Kalau takde kena mengena duduk diam je tak boleh ke?

0 comments:

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap