padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » PENGALAMAN KALI PERTAMA

PENGALAMAN KALI PERTAMA

/ June 13, 2010 /

Selamat Datang ke padinno.blogspot.com


Salam buat teman - teman PADINNO, apa khabar anda sekalian, harap - harap sihat hendaknya hehe.. Entri kali ini aku ingin berkongsi kan tentang pengalaman kali pertama. Secara umum, tentu dah banyak pengalaman tentang kali pertama ni kan, hehe.. samada aku mahupun korang, cuma pengalaman ini mungkin antara yang istimewa buat aku.. jom ikuti...


Seperti dalam entri lepas, PADINNO:PELAJAR CEMERLANG , terima kasih pada yang memberi komen, idea, teguran malah sokongan pada aku.. hehe.. Menyorot kepada ayat - ayat terakhir aku di situ, jadilah pelajar [ manusia] yang cemerlang dalam segala aspek kehidupan..


Bagi yang belum atau tak sempat mengikuti perkembangan aku 2 -3 hari yang lepas, aku kongsikan dalam entri istimewa ni hehehe.. 10 - 13hb aku berada di IKM Beseri, Perlis, bagi bersaing merebut Piala Dato' Ketua Pengarah MARA Bola Sepak , di mana aku terpilih sebagai pemain untuk mewakili MARA Johor.

Jersi waktu menentang MARA Perlis




Kali pertama menyertai skuad tu, menyarung jersi Johor, perghh seronok betul rasa.. Maklum la, umur setahun jagung di panggil menyertai skuad rata - rata di barisi pemain berpengalaman. Memang kekok bersama diorang, tetapi aku tetap positif, ini pengalaman kali pertama. hehe.. Segala perbelanjaan, penginapan, persalinan lengkap di taja sepenuhnya MARA Negeri Johor, hehe Terima Kasih MARA Johor.


Keputusan pertandingan, cukuplah aku bagitau kat sini, Johor tewas dua perlawanan menentang Perlis dan Perak dengan jaringan 0 - 3.. huhu, sedih juga, pengalaman yang teruk bagi aku, cuma aku yakin pengalaman itu yang akan mendewasakan aku nanti hehe.. Ok, takde gambar yang sempat aku ambik, sebab aku pun main dalam hujan eekekek..


Ok,sekian saja buat kali ini hehe...


Terima Kasih ~ Datang Lagi

9 comments:

{ belalang hijau } on: 13:01 said...

kalah xpe...sok2 cuba lagi
pastu kalah lagi xpe...sok2 cuba lagi
pastu kalah lagi xpe...sok2 cuba lagi
pastu kalah lagi xpe...sok2 cuba lagi
pastu kalah lagi xpe...sok2 cuba lagi

**moral dia jgn berhenti mencuba ;-)

{ padin } on: 13:11 said...

Terima kasih belalang.. hehe

{ sweeTSour } on: 14:27 said...

owh g perlis..tempat keyyah bermain ms skolah dulu..wahaha..

kalah pun xpe, pengalaman 2..hehe

{ ++***hana zaty**++ } on: 14:32 said...

hoyeah!!!!

perak menang!!!!hee

eh2~!!!!xde2..sori encik fadzil...ngeee~menang kalah adat pertandingan~~!!~~bgus2 usahe lagi!

{ padin } on: 16:05 said...

keyyah & hana zaty : hehe, ye usaha lagi

{ ASSOYFINGER67 } on: 22:15 said...

Salam...kalah untuk pasukan kao...kemenangan masih ada untuk kao....untuk pasukan kao...cuba lagi...tahniah PDno

{ padin } on: 22:43 said...

mekaseh Assoyfinger67 hehe, penuh makna tuh hehe

{ PUPUT } on: 15:23 said...

wahhhh...hebat gak perak ek..hehe...sok2 nnt ko menang lak kan...^_^
suka konyer header baru tu..huhu...

{ padin } on: 17:42 said...

hehe mekaseh puput, org lain yang tolong buatkan header tu hehe

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap