padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » KAEDAH 3 DALAM 1

KAEDAH 3 DALAM 1

/ June 17, 2010 /

Selamat Datang ke padinno.blogspot.com


Wah, rasa lega sangat dah sempurnakan Siri Ke-7 Cerpen Pautan : Aku Anak Derhaka hehe, kalau korang nak baca siri sebelum tu, terjah la blog sebelum2 ni ya.. Tapi masih lagi banyak berhutang dengan kawan - kawan lain.. Hehe

Artikel kali ni aku saja nak singkap tentang beberapa perkara yang aku rasa boleh di selesaikan dengan satu kaedah je, mudah, cepat dan terjamin berkesan. Tak perlu keluar modal yang besar, dan aku pasti ia sangat bermanfaat. Jom baca.

Masalah 1 : Berat badan berlebihan
Masalah ni mungkin jadi masalah pada orang - orang yang mementing paras rupa badan.. ekeke, nak langsing, badan ketul - ketul tapi malas bersenam, makan tak berjaga hehe ~macam kutuk diri sendiri je ni kui kui

Masalah 2 : Kurang stamina
Sekarang ni kan musim bola.. Rata - rata sekarang orang bercakap hal bola, hehe dan ada aku terdengar jugak antara sebab Malaysia tak ke Piala Dunia adalah pemain kita kurang stamina.. hmm, betul jugak tu

Masalah 3 : Tak cukup laju
Ni berkaitan juga dengan disiplin sukan sebenarnya. Bila badan dan besar, stamina kurang, toksah berangan la nak jadi atlet yang berjaya. keke, jangan terasa ye. Ni aku motivasikan diri sendiri je hehe nak jadi striker tapi kurang laju hehe

Mungkin aku juga jadi camni nanti


So, sapa yang ada masalah macam ni, ada satu kaedah yang paling baik.. Nak tahu?.. haha korang cari anjing yang memang perangai cam anjing, korang lastik muka dia.. Then, bila dia kejar tu, korang lari la selamatkan diri.. Nah! Cara yang terbaik, latihan menguruskan badan, meningkatkan stamina dan meningkatkan kadar kelajuan korang.. Penyelesaian 3 masalah dalam 1 kaedah..haha

aku takmau cari anjing, hehe nak cari angsa je cukuplah kot, nak cari stamina balik ni huhu aritu kat perlis lari - lari ayam je dalam padang ekeke tu pun da nak putus nafas rasanya.. Selamat mencuba ya!!

Terima Kasih ~ Datang Lagi

13 comments:

{ PUPUT } on: 14:47 said...

hahahahahahampeh ko...aku igt tul2 nyer petua td..hehe..klu camni silap haribulan ko yg kena ggit ngn anjing sbb xlarat lari..ekeke...

{ padin } on: 14:50 said...

haha taknak kena gigit, kena lari sekuat hati la.. baru la stamina, speed kencang ekeke..

{ kiwi } on: 16:39 said...

haha..sengal je...klau hri2 cmtu bkn stakat kurus...kering nnti bwtnye klau x nk brhnti kejar..hoho..

{ belalang hijau } on: 18:20 said...

hari2 lastik mata anjing tuh sure buta anjing tuh...nak kejar pun dah x nmpk...

wakaka...

{ padin } on: 19:57 said...

kiwi : gune la akal sket, hehe lari la masuk rumah ke, panjat pokok ke, ekeke

Belalang : betul jugak tuh, 3 - 4 hari die kejar, da mantap da tu hehe

{ RastaMat } on: 20:02 said...

adessssss...
Tertipu la plak..
Oit Padin..
klu aku,kompom la kene gigit ngan anjing..
dah lame x bersukan ni..
malas2...
hahai...

{ padin } on: 22:14 said...

haha rastamat, kena la rajin bersukan..

hehe baru la stamina tip top

{ hani } on: 22:47 said...

rajin2 la bersukan..

{ (: syai_sharif :) } on: 12:10 said...

VIVA LA ESPANA!
oops! ngee ;p ;b ;p

{ padin } on: 12:43 said...

Spain?? hehe...

{ Aini } on: 10:32 said...

pandai la lu pakcik... Kang dah kena gigit ngan anjing tu, kena pulak anjing gila, lagi haru..haha =)

{ Yuni Aisyah } on: 18:46 said...

haha..ok gk tu care kurus dgn soh anjing kejar..;D

{ padin } on: 19:27 said...

hehe..

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap