padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » PETUA MELEMBUTKAN KULIT KAKI

PETUA MELEMBUTKAN KULIT KAKI

/ May 27, 2010 /
Hehe.. kawan - kawan, kali ini aku ingin berkongsi dengan kalian pasal tatacara atau panduan melembutkan kulit terutama kulit kaki.. ekekeke wah blog ni dah jadi blog pandu memandu ke.. tips-petua bagai semua keluar ni hehe.. Takdelah, aku cuma ingin berkongsi je.. Setiap yang berlaku dalam perjalanan hidup aku, apa salahnya berkongsi kan, mana tahu korang pun ada persamaan, penjelasan, perkongsian cerita dengan aku.. ok, jom tengok kalau siapa nak tau apa cara - caranya..

Kita ni memang di tuntut untuk menjaga kebersihan diri, dan termasuk juga kulit kaki.. hehe jangan la pulak kulit muka licin, halus mulus, tapi kulit kaki, MasyaAllah.. Tapi jangan la berasa segan silu bila kulit kita memang tak cantik.. berkedut, bersisik dan sebagainya, ada cara untuk mengatasinya.. Kan kita ni di galakkan berusaha, selagi terdaya melainkan tiada jalan, hanya redha adalah jalan terbaik..

Okey, petuanya ialah gunakan lah produk - produk yang bersesuaian.. ekeke, HOT tak bila baca petua tu? hehehe jangan marah, ala semua orang pun dah tahu kan, gunakan lah produk yang betul.. Takkan nak guna ubat pencerah mata nak letak kat kulit kaki pulak.. Sebelum aku melalut lebih panjang, jom tengok produk ni..



Produk ni BUKAN aku beli, tapi sebenarnya adalah pemberian daripada seseorang.. Siapa seseorang tu? Ha, seseorang itu ialah KAK CABAI kita ni.. ada sesiapa yang kenal ke akak kita ni? ok, pada yang belum kenal jom singgah teratak dia kejap, http://terataksariistana.blogspot.com [dah terjah, jangan lupa jalan pulang ya, cerita ni tak habis lagi]..

Persoalan akan timbul, mengapa Kak Cabai bagi aku produk ni? hehe saja je Kak Cabai nak bersedekah.. Hehe di samping mengeratkan hubungan perkenalan.. Err, siapa - siapa yang nak bagi sesuatu lagi tu, di alu - alukan lah ye.. Buat - buat tak malu je.. Bak kata orang, "kalau pergi kenduri segan - segan nak amik makanan, lapar la engkau".. kalau malu, tak dapat apa - apa la jawabnya ekeke.. okeh, mengantuk sudah.. kaki pon dah berlosyen, dah boleh tidur hehe.. Kira petua jugak lah ni kan???

15 comments:

{ kak cabai } on: 08:24 said...

salam padin, hang tau dak susah nak dapat produk tu, tiap kali p kedai tu nak beli habis la tak ada stok la, sabit tu lambat. hang suka ka??..

{ maCy } on: 08:53 said...

ni kategori petua gak ea..hihi

{ padin } on: 08:59 said...

Kak Cabai : oh, macam tu ke Kak? mekaseh banyak2, err suka Kak

maCy : ermm, ada petua tersurat dan tersirat tu hehe

{ NaNaJoe } on: 11:58 said...

wah...jg kaki gak ye? hehehe~~

{ padin } on: 12:39 said...

NaNa : mesti la jaga hehe

{ ~ ReD ~ } on: 14:36 said...

pasni leh main kaki padin.wakakaka ;p

{ Mario } on: 15:52 said...

bagus ko ni din...seme ada...kihkihkih,,,

{ padin } on: 15:55 said...

ReD : apa da main kaki plak hehe

Mario : hehe mekaseh Mario,tp aku xpaham apa maksod kau tu

{ MissXYZ } on: 16:48 said...

oit padin kulit kaki ko mesti lembut nih... lalala..
kalah tips kak non =)

{ azie } on: 17:05 said...

padin oo padin kulit kaki ko dah lembut ke pakai petua tu??haha

{ padin } on: 17:49 said...

MissXYZ dan Azie : Mesti la lembut bak kulit bayi hehehe

{ Nur Hidayah Yahya } on: 09:58 said...

mesti kaki kau tak cantik kan padin?tu pasal ko kena letak benda2 tu.haha..ops.kidding.

{ padin } on: 14:57 said...

HidayahYahya : a'ah kaki aku tak cantik, hehe

{ sweeTSour } on: 18:23 said...

Lepas ni kaki pandai cantik, lembut n licin jelah kan..hehe

{ padin } on: 19:06 said...

hehe a'ah lembut bak sutera, licin umpama belut, hehe

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap