padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » KHAS BUAT SEM5 DTM GAS

KHAS BUAT SEM5 DTM GAS

/ May 23, 2010 /

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



Final exam akan bermula esok [24 May 10], jadi kepada semua pelajar DTM Gas amnya, dan kepada pelajar Semester 5 Khususnya, selamat menghadapi peperiksaan..



Korang jawab, jangan tak jawab, hehe.. Ni semester pertama aku mengajar ni, gugup gak ni, [ada ke patot aku yang gugup]




ok, di kesempatan ini, aku nak mintak maaf kalau apa yang aku cakap kat korang, ada yang terasa hati.. kalau ada yang tak senang aku mintak tolong apa - apa, percayalah aku amat menghargai pertolongan kalian.. kemas stor, kemas bilik boiler, buat tempat parking motor.. tapi itu semua untuk kebaikan bersama.. he he aku tak boleh buat seorang diri semua tu..




ok, ari Isnin PROJECT MANAGEMENT, Selasa ~ Application & Operation Gas Appliances dan Gas Distribution System, Rabu - amali Gas Appliances.. Hope, korang buat yang terbaik untuk final exam ya..


~Bro, Syuk, PC, O'o, Deris, Atuk, Wan, Mizi, Panjang, Mus, Uncle, Que, Pezal, Ketong & Hapiz~



7 comments:

{ cikgadis konfiuss } on: 20:43 said...

uhhh gudlak utk dorang! utk aku juga!
=)

{ M a W a D D a H } on: 21:28 said...

gud luck..gud luck..hehehe...

jgn bagi fail anak murid, nati kene tanya..hehehe...

{ ~ ReD ~ } on: 22:10 said...

hope anak murid anda berjaya:D

{ padin } on: 22:17 said...

mekaseh... hehe

{ ASSOYFINGER67 } on: 23:51 said...

salam..moga semua score.....

{ padin } on: 10:37 said...

mudah - mudahan Assoy hehe

{ Nur Hidayah Yahya } on: 00:20 said...

kasi pass je la padin.

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap