padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » My Typing Test Score

My Typing Test Score

/ November 21, 2011 /
Hehe, entri sebelum ni aku letak gambar - gambar aku dari umur 3 tahun sampai sekarang. Jarang blogger lelaki buat gitu.. Aku letak supaya sekurang - kurangnya pembaca kenal la sikit - sikit pengemudi blog ni, hahah.. Alhamdulillah cukup sifat, tapi kurang kacaknya, hahah..


Hari ini hari Isnin.. dah cuti dua hari di hujung minggu biasanya nak mulakan kerja memang rasa malas je.. wakakaa.. teringat video yang tunjuk gaya beruang malas tu sorong badan, punya lah malas ekekee.. tapi bila sampai hari Jumaat, melompat - lompat girang macam penguin tu hehee..


Jadi bila boring macam ni, aku selalu bermain dengan cabaran ni. Cabaran yang aku panggil sebagai menguji tahap kecekapan menaip - dapat menaip dengan laju dan kurang kesalahan ejaan.. hahaa,



Typing Test Score

Visit the Typing Test and try!


Ni rekod aku.. Hehe, anda juga boleh cuba.. nanti masukkan test score dalam ruangan komen ya? :D

0 comments:

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap