padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » , » PENCARIAN MODEL BUDAK KAMPUNG

PENCARIAN MODEL BUDAK KAMPUNG

/ April 10, 2010 /
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Dalam meniti usia yang kian menginjak dewasa ni, semakin banyak pengalaman baru yang dapat kita tempuhi.. Dan sampai satu masa pengalaman itu akan menjadi kenangan yang mungkin langsung tidak dapat di lupakan.. [ mak ai skema abis aku mengarang]..


Sebagai contoh, PENANGAN KENA PENAMPOR tu memang kenangan yang pasti aku tak boleh lupa.. huhu.. Tapi yang paling aku tak boleh lupa ialah kenangan masa kanak kanak la, tak kisah la apa rasanya masam, manis, pahit, kurang gula.. [weh ko nak masuk contest ke nak membebel kat sini?]


Ye.. Sabar lah.. huhu, masa kecik dulu aku di besarkan di kampung, mandi air telaga [sejuk gile weh-mandi kul 5.30 pagi].. pakai pelita minyak tanah, hutan keliling rumah.. binatang2 separa buas berkeliaran.. tapi walaupun macam tu, aku tak pernah merasa itu semua kekurangan pasal aku menganggap semua orang pun macam tu.. [pandai makbapak aku sorok kedaifan masa dedulu]..


Tapi tulah, lama - lama kehidupan dah improve.. Alhamdulillah sikit demi sedikit kehidupan family aku bertambah baik, mendapat bekalan air pada tahun 1996 [ aku darjah 4] dan bekalan elektrik tahun 1998 [darjah 6].. masa darjah 6 baru dapat tengok tv kat rumah sendiri tapi bila form 1 aku dok asrama.. [cet.. asrama mana ada tv.. ]


Sekarang? hehe sekarang aku dah di terima keja dengan gomen.. syukur sangat - sangat.. bukanlah kata kerja gomen ni kaya, tapi sekurang - kurangnya aku taklah hidup susah macam dulu lagi.. aku sentiasa ingat asal usul aku.. GULP!!! apa aku melalut ni? huhu sori la wahai CIK JARI, buat lama menunggu..


Aku nak masuk contest CIK JARI kita nih.. PENCARIAN MODEL BUDAK KAMPUNG..okey syarat - syarat dia


1 : tampal contest's banner [DAH]




2 : foto pertaruhan [ NI]




[ni gambar aku masa darjah satu.. pokok kat belakang tu bapak aku tebang, aku tolong tengok je.. Nampak macam senyum tapi dalam hati... ermm aku pun tak tahu apa yang dalam hati aku masa tu]


3 : bagi link's entry kat cik jari..



Siapa2 yang NAK tahu lebih lanjut, boleh tengok kat SINI.. sambil membebel masuk peraduan kih kih kih..

9 comments:

{ ikhayusuf } on: 13:47 said...

keh keh..sebijik pon xberubah muke ko..hahaha...
gud luck!moge menang..hehe

{ +dieabella+ } on: 18:46 said...

hehe..comey..gd lux!

{ soffya cik bulan } on: 20:15 said...

mahu sertaii juga...:)

{ ~ ReD ~ } on: 08:38 said...

good luck!;)

xde pengalaman kampung la sebab dok bandar..huhu

{ padin } on: 10:19 said...

ikayusuf : umm napa, ada orang yang berubah muka ke?

dieabella : GULP!! emm thanx

Soffya : join jgn tak join

Red : thanx, pengalaman bole di ambil di mana2 saje hehe

{ rin~eirie de' sEcond } on: 19:41 said...

err...dlm hati riang sbb tolong tengok je ayah tebang pokok hihihih

{ si[jari] telunjuk } on: 07:11 said...

hehehe,cumilnye die....cite menarik....cik jejari dh drjah 4 baru dapat bekalan letrik.. bekalan air dari kecik2 mmg dh ade...thanks 4 joining..=) salam kenal dr miss jejari bukan nama sebenar...

{ padin } on: 10:22 said...

thanx cik jari.. ~kalau bodek lebih boleh menang tak? kiki

{ si[jari] telunjuk } on: 10:44 said...

jangan2....cik jejari tak tahan godaan...hahahha

takdela...cik jejari akan dibantu oleh jari hantu n jari manis untuk mengadili pertandingan ini...

Archives

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap