padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » PENANGAN KENA PENAMPOR!!!

PENANGAN KENA PENAMPOR!!!

/ April 9, 2010 /

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


umm, sebelum nak tidur, tiba - tiba fikiran aku jauh menerawang kembali ke tahun 2000.. huhu, apa yang aku kenangkan? ha, kalau nak tahu, teruskan membaca..


memanglah kalau nak di ikutkan tahun 2000 tu ada 365 hari, tapi ada beberapa hari yang bagi aku sangat istimewa untuk di kenang termasuklah hari yang aku nak ceritakan kat bawah ni..


okeh, tahun 2000 aku berada di tingkatan dua.. salah satu subjek yang aku ambil masa itu ialah pendidikan seni.. Bukan pendidikan seni mempertahankan diri, tapi seni khat dan seni bebas.. haha


tiap - tiap minggu berselang seli lah antara khat dengan bebas.. tapi ada satu minggu tu, ada ujian penulisan khat..


AISEH!!!


Kebetulan masa itu aku tak bawa pulak pensel mahupun pen khat.. gelabah.. nak taknak aku bagitau cikgu itu macamana nak buat, mana la tahu kot - kot dia bagi pinjam pen khat dia.. jawapan dia "itu bukan masalah saya, yang saya tahu, cukup masa mesti siap".. aduyai, nak pinjam kengkawan diorang pun terkebil - kebil nak siapkan.. tak jadi la nak pinjam..


Masa terus berlalu, last -last aku dapat idea.. apa lagi, terus tulis.. zaas zass zass.. TIBA-TIBA:



Tebal gila pipi aku rasa time tu.. [sampai sekarang pun kalau teringat mesti masih terasa sakit je]..



huhu.. tu lah akibatnya kalau buat tulisan khat menggunakan MECHANICAL PENCIL!!


11 comments:

-w- on: 16:59 said...

huhu..klaka plak bila baca..tapi kalo jadi org yg kena tampar tu mesti trasa sakit..huhu..jadikan pengajaran ye adik2!!

{ Chaon Cornerz } on: 17:47 said...

resepi kejayaan dengan penampo tue.. bagus2.. ambil yang positif..

{ akey87 } on: 21:47 said...

ganas wehhhhhh cikgu kamu tuhhhhh!!!
ade rase nk blas dendam x??
hehehehee...

{ padin } on: 22:04 said...

-w- : time tu memang sakit, tapi sekarang dah jadi kelakar

Cha'on : betol2, always positive

akey87 : ermm kalau berdendam ni takde kesudahan, aku redha je kena penampor aritu..

{ KyRa CrysTal PinK } on: 01:10 said...

Ciannyer kena tampar..hehe

{ Din.. } on: 01:21 said...

ape yg ko tulis sampai kna plepak tu?hahaha tula ko..sape suh x bwk..kalau 1 skolah dgn aku leh aku bg pinjam.. haha

{ padin } on: 01:58 said...

KyRa : hehe

Din : cikgu tu tampar pasal aku guna pensel mekanikal, masa ujian tu kena tulis perkataan ASSALAMUALAIKUM dengan 4 jenis khat yang berbeza.. ape ntah, dah lupa

{ .::WaNiE::. } on: 09:27 said...

cikgu ko ganas laa hahha

{ padin } on: 11:05 said...

wanie : aku rasa memang patut kena tibai masa tu kot, huhu..

{ CoretanCyber } on: 14:09 said...

asal tak ckp awal2 ari tu bleh wa ksi pinjm kalam khat yg dari kulit kayu tu..

{ padin } on: 14:23 said...

masa tu xde blog lagi kot hehe

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap