padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » Menyorot Zaman Dedulu

Menyorot Zaman Dedulu

/ March 16, 2010 /
Zaman kanak2 memang menyeronokkan.. bertambah seronok bila kita dapat menikmatinya tanpa rasa takut- kena baling ranting kayu, libasan tali pinggang yang sungguh dahsyat...





betapa bahagianya dapat mandi hujan bersama kawan - kawan tanpa rasa takut di marahi mak abah.. alangkah seronoknya dapat menyusur di kawasan takungan dll... bila dah besar ni baru lah dapat menikmati semua tu dengan perasaan yang bebas.. tapi kenikmatan tu pasti berbeza..

kanak - kanak hanya ada satu dalam fikiran.. bermain.. apa saja yang berlaku, bermain adalah perkara utama.. tak hairanlah masa dulu aku selalu bergaduh dengan abang aku siap main parang tebas lalang tuh.. kanak - kanak masih belum mampu mengukur tahap bahaya sesuatu permainan.. akibatnya? zass... lima jari hinggap di pipi yang ala2 mulus nih..tebal je rasa 2 -3 hari.. huhu..ntahla, ngantuk dah..

aku terkenang....

4 comments:

syazana_edwani on: 16:40 said...

huhuuu..aku penah gak terase camtu...

{ padin } on: 19:05 said...

biasa la tu kan.. budak2 makin di larang, tu la yang nak di buat.. yang penting berseronok dulu, pastu kena tibai ke, pelepang ke, belakang kira...

syazana_edwani on: 16:37 said...

hahahahaa..betoi3..wlupon takut kne marah,rotan @ pape jek..tp masey nk wat..ape daa~~^^

{ padin } on: 01:04 said...

seingat aku, yang paling best time kena libas dengan tali pinggang, berbekas betol dalam ati..

Archives

Facebook Pages

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap