padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi
Home » » sesi kedua

sesi kedua

/ December 7, 2009 /
ok.. kali ni kite masuk sesi kedua teka teki ni..

Q1 : apa benda yang bila kita biarkan kat darat, dia tenggelam (maknanya terletak atas lantai lah..) tapi benda ni kalau di terbalikkan dan di biar dalam air, dia terapung pulak..

Q2 : hitam-panjang-di peluk dan di apit dua peha

Q3 : soalan 3 dalam 1.. kenapa pencuri kena tangkap dengan polis? kenapa ubi jadi kayu dan kenapa gigi sakit? ade satu jawapan je

Q4 : hari apa yang xboleh potong kuku?

Q5 : ape benda yang ade kat hujung katil di tengah malam?

8 comments:

dinie on: 11:48 said...

semua aku xtau. haha

yong_hana on: 16:19 said...

soalan pe ja la kau??
nda jua ku tau itu ba...

q1:besen kot
q2:x tau
q3:ntah
q4:harimau
q5:huruf L

{ padin } on: 12:23 said...

yong hana

jawapan yang q4 n q5 tu da betul dah
hehehe..

ok aku bagi jawapan untuk q2..
jawapan : orang tengah panjat tiang telefon

hahaha

{ mohamad hamizan } on: 13:50 said...

ak lemah la kalo nk jwb teka teki,,ang bg la sume jwpn nyer..hehe

{ padin } on: 10:14 said...

aduyai.. hehe
okey q3 jawapan die
'lambat cabut'..
haaa... pikir2 kan

Anonymous on: 11:20 said...

haha..best2 teka teki ni..tp q1 xde jwpn lg..-wani

Anonymous on: 11:26 said...

hehe..sy ada jwpn len utk q2..iaitu org tgh dok ats moto..-wani

{ padin } on: 13:21 said...

jawapan Q1 ialah TIKAR.. cuba terbalikkan ejaan tikar tu, jadi RAKIT kan.. kalau letak dlm air, kan timbul... hehehe tahniah berani mencuba..

 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap