padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

padinrose | Tips, Hobi dan Motivasi

Hobi : Koleksi 2014

/ July 12, 2014 /
Emm.. aku tiru je entry Julai 2013 dulu... berkenaan Hobi : Koleksi. Masih lagi meneruskan hobi yang sama, mengumpul besi - besi untuk menyedapkan mata memandang.

Tahun ini, aku dah tak berapa agresif untuk banyak perkara termasuklah menulis blog ni dan juga mengumpul besi cantik ni. Tak agresif, bukanlah maknanya stop terus..

Awal tahun, rakan sekerja mencadangkan untuk beralih ke besi panjang ni pulak... Emm, bolehla layannn..


Etihad Airways

Tapi model renek ni tetap jadi perhatian. Honda Civic EF..... Hai, kenapalah Civic EG9 payah betul nak jumpa.... EF lagi lama dari EG pun masih ada di pasaran.

Subaru & Civic EF

Civic EF

Makanya, 2014 ni hobi aku masih sama je macam tahun sebelum - sebelumnya, tahun depan entah dah bertukar hobi atau tak sempat nak layan hobi dah, taktau lah....
 
Lifestyle BlogsReal Time Web Analytics
Copyright © 2009-2017 padinrose - Tips, Hobi dan Motivasi, All rights reserved | Disclaimer | Sitemap